Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Подходы к решению задачи составления расписаний учебных занятий в образовательных учреждениях

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Щерба, В.В.
dc.contributor.author Ячменев, Е.Ф.
dc.date.accessioned 2016-01-22T07:27:41Z
dc.date.available 2016-01-22T07:27:41Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Подходы к решению задачи составления расписаний учебных занятий в образовательных учреждениях / В.В. Щерба, Е.Ф. Ячменев // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 275. — С. 57-60. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92771
dc.description.abstract Предложены критерии по решению задач составления расписания, которые формируют условия необходимого и достаточного по наличию ресурсов. Формализация задачи составления расписания требует от нас наличия критериев оценки программного обеспечения. Достоинства и недостатки существующего программного обеспечения позволило сформулировать общие требования к решению таких задач. uk_UA
dc.description.abstract За результатами проведеного аналізу існуючих підходів виробок-тана єдина концепція складання розкладу в навчальних закладах. Запропоновано критерії щодо вирішення завдань складання розкладу, які формують умови необхідного і достатнього за наявності ресурсів. Формалізація задачі складання розкладу вимагає від нас наявності критеріїв оцінки програмного забезпечення. Переваги та недоліки існуючого програмного забезпечення дозволило сформувати загальні вимоги до вирішення таких завдань. uk_UA
dc.description.abstract Based on the analysis of existing approaches vyrabo-tang single concept of scheduling in schools. The criteria for solving scheduling problems, Koto-rye create the conditions necessary and sufficient for the presence of re-resources. Formalization of the scheduling problem requires us to-differences evaluation criteria of the software. Dignity and non-sufficiency of existing software allowed sformu-plated general requirements for the solution of such problems. Comparative analyses implemented software allowed them to formulate such criteria for use: the number of licensed Rabo jobs is; the cost of connecting additional workplace; client-server architecture; software platform; work through the Web-based interface; technical support; open source software; -possibility of creating their own limitations; intellectual support of the scheduling process; online backups audit-ries; scheduling of examinations; publication schedules on the portal; the operational adjustment of schedules; Reporting in the various sections. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Подходы к решению задачи составления расписаний учебных занятий в образовательных учреждениях uk_UA
dc.title.alternative Підходи до вирішення задачі складання розкладів учбових занять в освітніх установах uk_UA
dc.title.alternative Approaches to solving the problem of scheduling training sessions in educational institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378.009.12+(519 854.2)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис