Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Применение метода case-study в обучении профессионально- ориентированному общению на иностранном языке студентов-менеджеров

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бурлай, Н.В.
dc.date.accessioned 2016-01-21T19:15:32Z
dc.date.available 2016-01-21T19:15:32Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Применение метода case-study в обучении профессионально- ориентированному общению на иностранном языке студентов-менеджеров / Н.В. Бурлай // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 260. — С. 14-17. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92727
dc.description.abstract В данной статье рассматриваются некоторые аспекты практического применения метода case-study для обучения профессионально-ориентированному общению на иностранном языке студентов-менеджеров. Метод case-study позволяет практиковать все виды речевой деятельности на иностранном языке, развивать коммуникативные, аналитические, творческие, управленческие навыки и углублять знания студентов по специальности. Кейсы и ролевые игры, рассматривающие проблемные ситуации реального бизнеса, мотивируют студентов-менеджеров изучать иностранный язык и применять на практике свои профессиональные знания. uk_UA
dc.description.abstract У даній статті розглядаються деякі аспекти практичного застосування методу case-study для навчання професійно-орієнтованому спілкуванню іноземною мовою студентів-менеджерів. Метод case-study дозволяє практикувати всі види мовної діяльності іноземною мовою, розвивати комунікативні, аналітичні, творчі, управлінські навички й поглиблювати знання студентів за фахом. Кейси й рольові ігри, що розглядають проблемні ситуації реального бізнесу, мотивують студентів- менеджерів вивчати іноземну мову й застосовувати на практиці свої професійні знання. uk_UA
dc.description.abstract The article presents some aspects of practical use of the case-study method in teaching profession- oriented foreign language communication to future managers. It deals with the teaching potential and advantages of the case-study method as an interactive teaching approach. The paper considers the process of learning the Business foreign language through analyzing case studies, supplemented by corresponding business role plays. It gives a general description of the structure of units included in the Business English course-book «Market Leader» and teaching tips concerning the stages of work on case studies. Recommendations given in the teacher’s book can be supplemented by different additional tasks according to the language competence of a particular group of students. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Социальные аспекты трансформационных процессов: общество и власть, и современные пути гуманизации и оптимизации образования uk_UA
dc.title Применение метода case-study в обучении профессионально- ориентированному общению на иностранном языке студентов-менеджеров uk_UA
dc.title.alternative Застосування методу case-study у навчанні професійно-орієнтоване спілкування іноземною мовою студентів-менеджерів uk_UA
dc.title.alternative Application of the case-study in teaching professionally oriented communication in a foreign language to students managers uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 802/809


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис