Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Проблеми планування соціального розвитку підприємства в умовах трансформації ринкових відносин в Україні

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Норкіна, О.М.
dc.contributor.author Смутко, А.М.
dc.date.accessioned 2016-01-21T18:36:14Z
dc.date.available 2016-01-21T18:36:14Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Проблеми планування соціального розвитку підприємства в умовах трансформації ринкових відносин в Україні / О.М. Норкіна, А.М. Смутко // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 30-34. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92712
dc.description.abstract У статті наведено теоретичні засади управління соціальним розвитком підприємства, визначено фактори, що формують його соціальне середовище. Проаналізовано роль соціальної відповідальності, як фактору підвищення ефективності функціонування підприємства. Розглянуто модель інсайдера–аутсайдера, яка враховує ідентичність працівника та передбачає аналіз поведінки персоналу підприємства залежно від двох типів ідентичності, а також аналіз відповідних винагород. uk_UA
dc.description.abstract В статье приведены теоретические основы управления социальным развитием предприятия, определены факторы, формирующие его социальную среду. Проанализирована роль социальной ответственности. Как фактора повышения эффективности функционирования предприятия. Рассмотрена модель инсайдера–аутсайдера, которая учитывает идентичность работника и предусматривает анализ поведения персонала предприятия в зависимости от двух типов идентичности, а также анализ соответствующих вознаграждений. uk_UA
dc.description.abstract The article presents the theoretical foundations of social development management of the company, identifies the factors that form its social environment. The role of social responsibility is analyzed as a factor in increasing the efficiency of the enterprise. We formulate the essence of management of social development and identify its priority areas for businesses in transforming market economy in Ukraine. The article focuses on the process of social development planning of the organization. The methods of social planning are exemplified, and the tasks that are solved by it (i.e. increased productivity, workplace organization, improving wages, quality assurance of work and production) are characterized. Considered a model of insider–outsider, which takes into account the identity of an employee and provides analysis of the staff behavior according to the two types of identities, and also analyses of existing rewards. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Проблеми планування соціального розвитку підприємства в умовах трансформації ринкових відносин в Україні uk_UA
dc.title.alternative Проблемы планирования социального развития предприятия в условиях трансформации рыночных отношений в Украине uk_UA
dc.title.alternative Problems of social development planning within the enterprise in the transformation of market relations in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 005.95:658.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис