Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Экспериментальная поэзия на занятиях по иностранному языку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Перепечкина, С.Е.
dc.date.accessioned 2016-01-21T14:08:53Z
dc.date.available 2016-01-21T14:08:53Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Экспериментальная поэзия на занятиях по иностранному языку / С.Е. Перепечкина // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 271. — С. 48-52. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92637
dc.description.abstract В статье рассматриваются понятие и особенности экспериментальной («конкретной») поэзии середины ХХ века и исследуются возможности использования творчества немецкоязычных поэтов-конкретистов (Э. Яндля, Р.О. Вимера, О. Гомрингера и др.) на занятиях по иностранному языку. Поиск новых эффективных форм и методов обучения является актуальным и в современной лингводидактике: акустические и визуальные стихи, необычные по форме и лаконичные, могут стать хорошей основой для отработки артикуляционных, ритмико-интонационных и лексико-грамматических навыков, для литературоведческого и лингвистического анализа (поэтического текста), формирования социокультурной компетенции студентов и раскрытия их творческого потенциала. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються поняття і особливості експериментальної («конкретної») поезії середини ХХ ст. та досліджуються можливості використання творчості німецькомовних поетів (Е.Яндля, Р.О. Вімера, О. Гомрінгера та ін.) на заняттях з іноземної мови. Пошук нових ефективних форм і методів навчання є актуальним і у сучасній лінгводидактиці: акустичні та візуальні вірші, незвичайні за формою і лаконічні, можуть стати хорошою основою для тренування артикуляційних, ритміко-інтонаційних і лексико-граматичних навичок, для літературознавчого і лінгвістичного аналізу, формування соціокультурної компетенції студентів і розкриття їх творчого потенціалу. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the concept and features of experimental ("concrete") poetry of the mid-20th century, which today is considered an integral part of world culture and is of great interest not only for literary critics but also for linguists and educators. This paper explores the possibilities of using works of Germanlanguage poets (E. Jandl, R.O. Wiemer, O. Gomringer and others) in foreign language teaching. The search for new effective forms and methods of teaching is also relevant for modern linguodidactics, as acoustic and visual poetry, with its unusual form and conciseness, can be a good basis for honing articulatory, rhythmic-intonational/ prosodic and lexico-grammatical skills as well as for literary and linguistic analysis. Moreover, it can help students form their socio-cultural competence and develop their creative potential. Working with concrete poetry becomes a game and experimentation with language; such poetry can be illustrated, staged or voiced. Poetry affects the emotional and motivational sphere of the individual and contributes to mastery of study material and development of communication skills. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Теоретические проблемы современного языкознания и литературоведения uk_UA
dc.title Экспериментальная поэзия на занятиях по иностранному языку uk_UA
dc.title.alternative Експериментальна поезія на заняттях з іноземної мови uk_UA
dc.title.alternative Еxperimental poetry in foreign language teaching uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 811.112.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис