Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Интернет-маркетинг делового туризма в Крыму

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Максимюк, М.Н.
dc.date.accessioned 2016-01-20T21:21:26Z
dc.date.available 2016-01-20T21:21:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Интернет-маркетинг делового туризма в Крыму / М.Н. Максимюк // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 263. — С. 41-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92596
dc.description.abstract В статье выделены характеристики при выборе места съездов и конференций с точки зрения организаторов; изучен состав комплекса интернет-маркетинга средств размещения; даны рекомендации по его совершенствованию: детализация информации относительно «Внутренних конференц-залов»; специальный телефонный номер для организаторов встреч; заказ обратного звонка; скидки на аренду конференц-зала или бесплатная аренда при количестве проживающих участников от «один бесплатный дополнительный номер организаторам на каждые гостиничных мест»; упрощение процедуры регистрации. uk_UA
dc.description.abstract У статті виділені характеристики при виборі місця з'їздів і конференцій з погляду організаторів; вивчен склад комплексу інтернет-маркетингу засобів розміщення; надано рекомендації з його вдосконалювання: деталізація інформації відносно «Внутрішніх конференц-залів»; спеціальний телефонний номер для організаторів зустрічей; замовлення зворотного дзвінка; знижки на оренду конференц-залу або безкоштовна оренда при кількості проживаючих учасників від; «один безкоштовний додатковий номер організаторам на кожні готельних місць»; спрощення процедури реєстрації. uk_UA
dc.description.abstract Characteristics for choice of congress places and conferences from the manager’s point of view are marked out in the article: “premises for conducting of conferences, price, quality of food and drinks, rooms, additional services, payment procedure, registration during participants’ arrival and departure, employees charges, area for exhibition organization and past experience”. Accommodation Internet marketing complex content was studied: “service, price, distribution, communication, payment, sale’s promotion, management of relations with customers, internet technology (web site main characteristics).” Internet marketing has rather moderate price and allows: to provide flexible accommodation pricing policy, individual approach to client and to raise awareness of potential clients, to provide possibility of distant contact. Recommendations for its improvement are given: information detailing concerning “inside conference hall”; special phone number for reception managers, call back order, discounts on conference hall rent or free rent by quantity of resident participants more than ; “one free additional number for managers for each hotel accommodation”; simplification of “registration during participants’ arrival and departure” procedure. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Интернет-маркетинг делового туризма в Крыму uk_UA
dc.title.alternative Інтернет-маркетинг ділового туризму в Криму uk_UA
dc.title.alternative Internet marketing of business tourism in Crimea uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.48


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис