Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Степень востребованности категории “интерес” в социологической теории

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Александров, Д.
dc.date.accessioned 2016-01-16T14:49:56Z
dc.date.available 2016-01-16T14:49:56Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Степень востребованности категории “интерес” в социологической теории / Д. Александров // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2008. — № 2. — С. 172–174. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92247
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.subject Круглый стол “Социальные интересы в дискурсе общественных наук” uk_UA
dc.title Степень востребованности категории “интерес” в социологической теории uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис