Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Центр социальных экспертиз и прогнозов Института социологии Национальной Академии наук Украины

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.date.accessioned 2016-01-12T18:01:04Z
dc.date.available 2016-01-12T18:01:04Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Центр социальных экспертиз и прогнозов Института социологии Национальной Академии наук Украины // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2000. — № 2. — С. 212. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91578
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.title Центр социальных экспертиз и прогнозов Института социологии Национальной Академии наук Украины uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис