Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Базові принципи маркетингових досліджень в політичній сфері

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лікарчук, Н.В.
dc.date.accessioned 2010-06-24T18:11:48Z
dc.date.available 2010-06-24T18:11:48Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Базові принципи маркетингових досліджень в політичній сфері / Н.В. Лікарчук // Держава і право. — 2009. — Вип. 46. — С. 592-598. — Бібліогр.: 26 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-3349
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9112
dc.description.abstract Анализируются различные походы и взгляды на роль маркетингових исследований в политической сфере. Маркетинговые исследования характеризуются как сложный структурированный процесс, который последовательно разворачивается во времени и пространстве, и связан с этапами маркетинга. Маркетинговые исследования базируются на общих требованиях и принципах информатики, и при их проведении необходимо придерживаться определенных принципов. uk_UA
dc.description.abstract In the article various approaches and looks are analyzed to the role and value of marketing researches in policy. Marketing research is characterized as a difficult and hierarchically structured process which is consistently opened out in time and affiliates from all stages of marketing. States that marketing research based on general guidelines and principles in their conduct and adhere to certain principles. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України uk_UA
dc.subject Політичні науки uk_UA
dc.title Базові принципи маркетингових досліджень в політичній сфері uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис