dc.contributor.author |
Лепьохіна, І.О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-08T07:48:38Z |
|
dc.date.available |
2016-01-08T07:48:38Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Розробка стратегії забезпечення конкурентоспроможності
продукції підприємств машинобудування
/ І.О. Лепьохіна // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 93-96. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91087 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств машинобуду ання. Визначено складо і виробничо-збутової с ратегії виробника з мето підвищення
конкурентоздатності виробленої продукції. Запропоновано шляхи підвищення конкурентоздатності
продукції підприємств машинобудування.. Розроблено стратегічні напрямки сервісної політики
підприємств машинобудування.
Ключові слова: конкурентоздатність, чинники, нова продукція, стратегія, сервісна політика, ціна, напрямки, сервісна політика, прибуток. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Исследовано факторы, которые влияют на конкурентоспособность предприятий машиностроения. Определенно составляющие производственно-сбытовой стратегии производителя с
целью повышения конкурентоспособности выработанной продукции. Предложены пути повышения
конкурентоспособности продукции предприятий машиностроения.. Разработаны стратегические
направления сервисной политики предприятий машиностроения.
Ключевые слова: конкурентоспособность, факторы, новая продукция, стратегия, сервисная политика, цена, направления, сервисная политика, прибыль. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Machine industry enterprises` competitiveness factors are analyzed. Value chain strategy elements to an effort to product competitiveness increase are determined. Ways of machine industry enterprises` product
competitiveness rise are proposed. Strategic trends of the machine industry enterprises` service policy are
worked out.
Keywords: сompetitiveness, factors, new products, strategy, service policy, price, trends, profit. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Розробка стратегії забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств машинобудування |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Разработка стратегии обеспечения конкурентоспособности продукции предприятий машиностроения |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Мachine industry enterprises` product comptetitiveness maintanence strategy formation |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
first published |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.137.002.645: [658: 620] |
|