Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Інструментарій екологічного маркетингу в контексті забезпечення екологічної безпеки

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кучмійов, А.В.
dc.date.accessioned 2016-01-08T07:47:03Z
dc.date.available 2016-01-08T07:47:03Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Інструментарій екологічного маркетингу в контексті забезпечення екологічної безпеки / А.В. Кучмійов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 84-89. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91085
dc.description.abstract Визначено головні цілі екологічного маркет розроблено механізм розрахунку екологічної ціни товару, наведені маркетингові комунікації в системі екологічного маркетингу, систему екологічного розподілу, на базі якої зроблено висновок, що перевага повинна віддаватись системам розподілу, які знижують екологічні витрати, вона повинна бути мінімально шкідливою для навколишнього середовища і повинна максимально відповідати умовам екологічної безпеки. Ключеві слова: екологічний маркетинг, стратегія, екологічна безпека, продукція, ціноутворення, цінова надбавка. uk_UA
dc.description.abstract Определены главные цели экологического маркетинга, экологические жизненные циклы продукции, разработан механизм расчета экологической цены товара, приведенные маркетинговые коммуникации в системе экологического маркетинга, система экологического распределения, на базе которой сделан вывод, что предпочтение должно отдаваться системам распределения, которые снижают экологические затраты, она должна быть минимально вредной для окружающей среды и должна максимально соответствовать условиям экологической безопасности. Ключевые слова: экологический маркетинг, стратегия, экологическая бе ценообразование, ценовая надбавка. uk_UA
dc.description.abstract Main goals of ecological marketing, ecological product lifecycles are determined, the mechanism of calculation of the ecological price of the goods, the given marketing communications in system of ecological marketing is developed, system of ecological distribution based on which the conclusion is drawn that the preference shall be given to systems of distribution which reduce environmental costs, it shall be minimum harmful to environment and shall correspond to conditions of an ecological safety as much as possible. Keywords: ecological marketing, strategy, ecological safety, products, pricing, price allowance. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Інструментарій екологічного маркетингу в контексті забезпечення екологічної безпеки uk_UA
dc.title.alternative Инструментарий экологического маркетинга в контексте обеспечения экологической безопасности uk_UA
dc.title.alternative Тools of environmental marketing in the context of ensuring environmental safety uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.identifier.udc 504:330


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис