dc.contributor.author |
Кучмійов, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-08T07:47:03Z |
|
dc.date.available |
2016-01-08T07:47:03Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Інструментарій екологічного маркетингу в контексті
забезпечення екологічної безпеки
/ А.В. Кучмійов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 84-89. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91085 |
|
dc.description.abstract |
Визначено головні цілі екологічного маркет
розроблено механізм розрахунку екологічної ціни товару, наведені маркетингові комунікації в системі
екологічного маркетингу, систему екологічного розподілу, на базі якої зроблено висновок, що перевага
повинна віддаватись системам розподілу, які знижують екологічні витрати, вона повинна бути
мінімально шкідливою для навколишнього середовища і повинна максимально відповідати умовам
екологічної безпеки.
Ключеві слова: екологічний маркетинг, стратегія, екологічна безпека, продукція, ціноутворення, цінова надбавка. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Определены главные цели экологического маркетинга, экологические жизненные циклы продукции, разработан механизм расчета экологической цены товара, приведенные маркетинговые
коммуникации в системе экологического маркетинга, система экологического распределения, на базе
которой сделан вывод, что предпочтение должно отдаваться системам распределения, которые
снижают экологические затраты, она должна быть минимально вредной для окружающей среды и
должна максимально соответствовать условиям экологической безопасности.
Ключевые слова: экологический маркетинг, стратегия, экологическая бе
ценообразование, ценовая надбавка. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Main goals of ecological marketing, ecological product lifecycles are determined, the mechanism of calculation of the ecological price of the goods, the given marketing communications in system of ecological
marketing is developed, system of ecological distribution based on which the conclusion is drawn that the
preference shall be given to systems of distribution which reduce environmental costs, it shall be minimum
harmful to environment and shall correspond to conditions of an ecological safety as much as possible.
Keywords: ecological marketing, strategy, ecological safety, products, pricing, price allowance. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Інструментарій екологічного маркетингу в контексті забезпечення екологічної безпеки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Инструментарий экологического маркетинга в контексте обеспечения экологической безопасности |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Тools of environmental marketing in the context of ensuring environmental safety |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
first published |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
504:330 |
|