Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Костенко, Н. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-23T19:12:38Z |
|
dc.date.available |
2015-12-23T19:12:38Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398 |
|
dc.description.abstract |
The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election
campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass
media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of
political differences. However, the latter does not result in public discourse. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.subject |
Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине |
uk_UA |
dc.title |
Публичные императивы медиа: время выборов |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті