Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Публичные императивы медиа: время выборов

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Костенко, Н.
dc.date.accessioned 2015-12-23T19:12:38Z
dc.date.available 2015-12-23T19:12:38Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398
dc.description.abstract The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of political differences. However, the latter does not result in public discourse. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.subject Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине uk_UA
dc.title Публичные императивы медиа: время выборов uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис