Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Буко, С.
dc.date.accessioned 2015-12-23T10:01:34Z
dc.date.available 2015-12-23T10:01:34Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента / С. Буко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 2. — С. 149–158. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90310
dc.description.abstract The author provides an overview of key tendencies in the corporate social responsibility (CSR) concept development, including Ukrainian experience. Definitions, development stages, and core structural elements of CSR are reviewed in the article from a perspective of value based management as to profitable international organizations. The author defines corporate social responsibility as a principle within a new stage of contemporary management where humanistic values prevail over pragmatic ones and lead to a new comprehension of business model in the world. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.title Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис