Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Буко, С. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-23T10:01:34Z |
|
dc.date.available |
2015-12-23T10:01:34Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента / С. Буко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 2. — С. 149–158. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90310 |
|
dc.description.abstract |
The author provides an overview of key tendencies in the corporate social responsibility (CSR) concept development, including Ukrainian experience. Definitions,
development stages, and core structural elements of CSR are reviewed in the article
from a perspective of value based management as to profitable international
organizations. The author defines corporate social responsibility as a principle within
a new stage of contemporary management where humanistic values prevail over
pragmatic ones and lead to a new comprehension of business model in the world. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.title |
Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті