Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Некрасова, О. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-22T12:02:17Z |
|
dc.date.available |
2015-12-22T12:02:17Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы) / О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 1. — С. 181–192. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90143 |
|
dc.description.abstract |
The author discusses the essence of a number of methodical issues related to require
ments, conditions, and content of the functions performed by professional public
relations counsel. Namely, special attention is paid to the following: the nature of
public relations counsel, basing on which he/she works with any organization; pay
ment arrangements; advance preparations; client education to develop full under
standing of the scope and PR functions; working pattern and procedure of relations
with the client; issues of confidentiality; client attraction and ethical methods of selling
the PR-counsel profession. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.subject |
Украина — Польша: партнерство без границ |
uk_UA |
dc.title |
Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті