Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Коноплицкий, С. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-22T11:33:43Z |
|
dc.date.available |
2015-12-22T11:33:43Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Интернет как предмет социологического анализа / С. Коноплицкий // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 3. — С. 186–193. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90139 |
|
dc.description.abstract |
Social potential of the World Wide Web corresponds with the initial stage of comprehension and analysis. New forms of individuals’ interaction, expansion of the
means of communication remain terra incognita in domestic sociology. These cate
gories require detailed elaboration. The author marks out potential lines of the Internet
investigation, such as: computermediated communication, online research, study of
the World Wide Web audience, network communities, socialization etc. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.title |
Интернет как предмет социологического анализа |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті