Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Экономическая культура как социологическое понятие

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ефременко, Т.
dc.date.accessioned 2015-12-22T11:31:05Z
dc.date.available 2015-12-22T11:31:05Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Экономическая культура как социологическое понятие / Т. Ефременко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 3. — С. 123–141. — Бібліогр.: 27 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90135
dc.description.abstract The article is dedicated to the whole theoretical conception of economic culture as important category of economic sociology. The main theoreticalmethodological principles needed for research of this complicated and manysided concept are formulated. Economic culture is considered as the totality of economic knowledge, abilities of their application and values regulating human economic behavior. The main approaches to an empirical evaluation of this social phenomenon are also presented in the article. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.title Экономическая культура как социологическое понятие uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис