Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Демкив, О. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-22T10:52:31Z |
|
dc.date.available |
2015-12-22T10:52:31Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Концепция группового социального капитала и ее адаптация к отечественным условиям / О. Демкив // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 4. — С. 104–111. — Бібліогр.: 22 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90118 |
|
dc.description.abstract |
The author distinguishes three different levels of the social capital phenomenon
interpretation, underlines a crucial role of the social network phenomenon for systemic
vision of the social capital and analyses possibilities of application of social network
analysis methodology to the study of social capital. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.title |
Концепция группового социального капитала и ее адаптация к отечественным условиям |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті