Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Современное пространство отношений искусства и потребителя

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шульга, Р.
dc.date.accessioned 2015-12-22T10:46:42Z
dc.date.available 2015-12-22T10:46:42Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Современное пространство отношений искусства и потребителя / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 4. — С. 73–91. — Бібліогр.: 19 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90111
dc.description.abstract The publication reviews the problems emerging in the process of research of the art impact potential in modern conditions of its existence. Sociological analysis of the art influence on personality should take into account all the spectrum of factors and conditions, determining the character of modern consumption of art products. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.title Современное пространство отношений искусства и потребителя uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис