Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Королько, В.
dc.contributor.author Некрасова, О.
dc.date.accessioned 2015-12-21T18:06:46Z
dc.date.available 2015-12-21T18:06:46Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 4. — С. 127–139. — Бібліогр.: 1 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90105
dc.description.abstract Taking into account the exciting growth of consulting industry throughout the world in recent years (Ukraine including) as well as rapid increase of competition in the sphere of intangible services the authors attempt to analyze the unique challenges for marketing and communications facing the professional consulting companies and firms. They emphasize that their goals can be met only through a strategic, integrated approach to marketing and PR communications. To be effective such an approach must support and reflect the consulting organizations overall mission and goals, consistent branding and positioning strategies, and also relevant marketing tactics that include: effective message development, internal communication programs, image advertising, media relations/external communications, and group oriented special events and activities. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.title Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис