Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Паблик рилейшнз: проблемы образования (Международный опыт и украинские реалии)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Королько, В.
dc.contributor.author Некрасова, О.
dc.date.accessioned 2015-12-21T17:23:16Z
dc.date.available 2015-12-21T17:23:16Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Паблик рилейшнз: проблемы образования (Международный опыт и украинские реалии) / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 2. — С. 169–184. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90080
dc.description.abstract Resting upon international experience and standards the authors attempt to analyze the development of Public Relations education in Ukraine. They pay attention to specificity of academic, journalist, and business models of education and practitioner professional advancement for the field of public relations. The obstacles of conceptual and subjective (corporate) character in the way of PR development both as sphere of practice and professional education in Ukraine, as well as perspectives for these obstacles gradual overcoming and implementing modern standards of professional PR training are also discussed. In a Supplement to the article the authors throw light on the Conception of education model applied by the Chair of Public Relations Theory and Methods at the University of “Kyiv-Mohyla Academy”. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.subject Социологическое образование uk_UA
dc.title Паблик рилейшнз: проблемы образования (Международный опыт и украинские реалии) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис