Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Исакова, Н. |
|
dc.contributor.author |
Кавуненко, Л. |
|
dc.contributor.author |
Велтер, Ф. |
|
dc.contributor.author |
Смоллбоун, Д. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-21T17:21:26Z |
|
dc.date.available |
2015-12-21T17:21:26Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Предприниматели-женщины в Украине: путь в бизнес / Н. Исакова, Л. Кавуненко, Ф. Велтер, Д. Смоллбоун // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 2. — С. 146–155. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90078 |
|
dc.description.abstract |
The paper considers main characteristics and types of female entrepreneurs in
Ukraine on the background of results of a study on female entrepreneurship in
transition economies. The authors conclude that female entrepreneurship is playing a
significant role in modernization of post-Soviet society, changing the attitude of
public to women. Entrepreneurial activity has an impact on personal features and
settings of a female entrepreneur, and this reduces the number of “reluctant”
entrepreneurs and increases the entrepreneurial potential of the nation. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.title |
Предприниматели-женщины в Украине: путь в бизнес |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті