Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Нагорный, Б. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-20T10:29:20Z |
|
dc.date.available |
2015-12-20T10:29:20Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.citation |
Социология управления: поиск ответов на вызов времени. / Б. Нагорный // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 4. — С. 126-132. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89879 |
|
dc.description.abstract |
The article investigates the problems of new management paradigm creation under conditions of transforming society. Management sociology must give a well-reasoned answer to the challenge of time taking into consideration the appearance of new subjects and objects of management, factors of globalization and new managerial relations. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.title |
Социология управления: поиск ответов на вызов времени |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті