Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Альшевская, Н. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-20T08:50:40Z |
|
dc.date.available |
2015-12-20T08:50:40Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.citation |
Карьера как социальный феномен: сущность, признаки, технологии построения / Н. Альшевская // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2000. — № 2. — С. 106-112. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89829 |
|
dc.description.abstract |
Carrier, as social phenomenon, has been defined in the article according to the following aspects: personal and socio-cultural. For each of these aspects, there were characterized the main features of carrier, mechanisms and technologies of its construction. In particular, there has been described the technologies of one-step and multi-step carriers. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.title |
Карьера как социальный феномен: сущность, признаки, технологии построения |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті