Показати простий запис статті

dc.contributor.author Степаненко, В.
dc.date.accessioned 2015-12-19T18:38:22Z
dc.date.available 2015-12-19T18:38:22Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.citation Стоит ли “дурить публику”? / В. Степаненко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 2. — С. 179–182. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89710
dc.description.abstract Рецензия на книгу: Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. — М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. — 527 uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.subject Социологические издания: размышления, рецензии uk_UA
dc.title Стоит ли “дурить публику”? uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис