Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Королько, В.
dc.date.accessioned 2015-12-19T18:28:58Z
dc.date.available 2015-12-19T18:28:58Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.citation Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент / В. Королько // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 2. — С. 108–116. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89703
dc.description.abstract Under conditions of today’s highly competitive economic environment, of more public attention on state, political and business organizations and consequences of their activity, an institute of public relations is becoming one of the key part of strategic management. The ability of public relations’ science and art to meet this management challenge will depend heavily on the success of PR professionals to perform crucial functions: to create, to protect, and to consolidate the most important asset of organization – its reputation. Resting upon world PR experience the article reviews an organizational structure for reputation management, role of Chief Executive officer and Chief PR officer in this sphere, as well as tactical models of reputation management. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.subject Мнение эксперта uk_UA
dc.title Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис