Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Чернова, И. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-14T19:27:33Z |
|
dc.date.available |
2015-12-14T19:27:33Z |
|
dc.date.issued |
1999 |
|
dc.identifier.citation |
Этнометодология в контексте становления / И. Чернова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 62-69. — Бібліогр.: 16 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89543 |
|
dc.description.abstract |
Just after appearence of ethnomethodology this branch of sociology has been considered as one without perspectives. However ethnomethodology is the treasury of ideas, which can manage study of social reality to the new level of understanding. Analysis of origination context of ethnomethodology will help to conceive ethnomethodological principles, approaches and methods to social reality study. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.title |
Этнометодология в контексте становления |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті