Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формирование имиджа Украины в Италии

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Евтух, В.
dc.contributor.author Саблук, В.
dc.date.accessioned 2015-12-13T09:41:52Z
dc.date.available 2015-12-13T09:41:52Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.citation Формирование имиджа Украины в Италии / В. Евтух, В. Саблук // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 165-175. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89503
dc.description.abstract Developing within the frames of cross-cultural relations in Italian public opinion, the image of Ukraine is analyzed. The authors determine the main image creating sources in the current information field, such as, political, economic, scientific and technical, related to cultural contacts. Special attention is paid to the role of massmedia: topics, information presentation accuracy, critical attitude, etc., and thetends promoting development of positive image of Ukraine in Italy. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.title Формирование имиджа Украины в Италии uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис