Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Петров, О.
dc.contributor.author Полторак, В.
dc.date.accessioned 2015-12-12T19:59:12Z
dc.date.available 2015-12-12T19:59:12Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.citation Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании / О. Петров, В. Полторак // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 41-62. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89474
dc.description.abstract There have been discussed the aspects of participation of Ukrainian specialists dealing with election technologies, first of all — experts in sociology and politicalsciences, in large-scale election campaigns like the Presidential ones, the problems related to the developing market of election services in the country, and specific attitude of Ukrainian politicians to the mentioned specialists. Analyzing one of such the Presidential election strategies, the authors have described the certain ways (adapted to Ukrainian conditions) of how to develop the main strategic line of election campaign, to determine the key problem, goal and tasks of election campaign, to reveal the ‘aim’ groups and use them, and others. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.title Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис