Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Зовнішні чинники президентської виборчої кампанії 2004 року

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Андрущенко, Т.
dc.date.accessioned 2010-06-22T14:20:58Z
dc.date.available 2010-06-22T14:20:58Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Зовнішні чинники президентської виборчої кампанії 2004 року / Т. Андрущенко // Політ. менеджмент — 2005. — № 3. — С. 71-79. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1873
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8914
dc.description.abstract Президентські вибори 2004 року продемонстрували важливість стратегічної ролі України в геополітичному та геоекономічному просторі. Активність великих світових держав та міжнародних організацій у період виборчого процесу засвідчила ключову роль України між Заходом і Сходом. У пропонованому дослідженні зроблено спробу проаналізувати вплив, місце і значення для України зовнішніх чинників президентської кампанії 2004 року. Використовувались відкриті інформаційні джерела. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.subject Вибори - 2004 uk_UA
dc.title Зовнішні чинники президентської виборчої кампанії 2004 року uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис