Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Исследование влияния увеличения диаметров пятника и подпятника грузового вагона на его динамические качества в криволинейных участках пути

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Резник, Д.О.
dc.date.accessioned 2015-11-14T16:29:36Z
dc.date.available 2015-11-14T16:29:36Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Исследование влияния увеличения диаметров пятника и подпятника грузового вагона на его динамические качества в криволинейных участках пути / Д.О. Резник // Техническая механика. — 2014. — № 1. — С. 59-66. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88466
dc.description.abstract В статье проведена оценка влияния увеличения диаметров пятника и подпятника грузового вагона на его динамические качества при движении в криволинейных участках пути. В течение последних десятилетий в Украине интенсивно ведутся работы по совершенствованию отдельных узлов и элементов тележек модели 18-100, однако большинство модернизаций направлены, в основном, лишь на улучшение нормируемых показателей динамических качеств вагона. Цель данной статьи заключается в изучении возможности уменьшения ненормируемого угла боковой качки кузова вагона относительно надрессорной балки за счет изменения диаметров пятника и подпятника грузового вагона. uk_UA
dc.description.abstract У статті проведено оцінку впливу збільшення діаметрів п'ятника і підп'ятника вантажного вагона на його динамічні якості при русі в криволінійних ділянках колії. Протягом останніх десятиліть в Україні інтенсивно ведуться роботи з удосконалення окремих вузлів та елементів візків моделі 18-100, однак більшість модернізацій спрямовані, в основному, лише на поліпшення нормованих показників динамічних якостей вагона. Мета даної статті полягає у вивченні можливості зменшення ненормованого кута бічної качки кузова вагона відносно надресорної балки за рахунок зміни діаметрів п'ятника і підп'ятника вантажного вагона. uk_UA
dc.description.abstract The paper focuses on evaluation of the effects of increased diameters of the center plate and center bowl of the freight car running on curves on its dynamic qualities. During the last decades the research in improvements of some units and elements of the 18-100 type bogies was carried out very actively in Ukraine. However, most upgrades were aimed mainly at improving only the normalized indexes of dynamic qualities of the car. The purpose of this paper is to examine the possibility of reducing a nonnormalized angle of rolling the car body relative to the bolster by changing the diameter of the center plate and center bowl of the freight car. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Техническая механика
dc.title Исследование влияния увеличения диаметров пятника и подпятника грузового вагона на его динамические качества в криволинейных участках пути uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 625.241


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис