Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Оценка безопасности движения грузового поезда, в состав которого включен сцеп вагонов-цистерн

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Науменко, Н.Е.
dc.contributor.author Хижа, И.Ю.
dc.contributor.author Богомаз, Е.Г.
dc.date.accessioned 2015-11-14T10:50:58Z
dc.date.available 2015-11-14T10:50:58Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Оценка безопасности движения грузового поезда, в состав которого включен сцеп вагонов-цистерн / Н.Е. Науменко, И.Ю. Хижа, Е.Г. Богомаз // Техническая механика. — 2013. — № 3. — С. 50-56. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88403
dc.description.abstract Неоднородность грузового поезда по массе и виду перевозимого груза приводит к росту продольных усилий, возникающих в межвагонных соединениях в процессе его движения. При этом наличие вагонов-цистерн в составе поезда из-за подвижности транспортируемого в них жидкого груза может оказывать значительное влияние на динамическую нагруженность конструкций экипажей состава. Целью работы являлось исследование динамических процессов, протекающих в неоднородном грузовом поезде, в состав которого включены вагоны-цистерны, при таких режимах движения, как торможение, пуск в ход и движение “на выбеге” по характерным переломам продольного профиля пути. uk_UA
dc.description.abstract Неоднорідність вантажного поїзда за масою та видом вантажу, що перевозиться, призводить до зростання поздовжніх зусиль, що виникають в міжвагонних з’єднаннях в процесі його руху. При цьому наявність вагонів-цистерн в складі поїзда із-за рухомості рідкого вантажу, що в них транспортується, може значно впливати на динамічну навантаженість конструкцій екіпажів рухомого складу. Метою роботи є дослідження процесів, що виникають в неоднорідному вантажному поїзді, до складу якого включено вагони-цистерни, при таких перехідних режимах руху, як гальмування, рушання поїзда з місця та рух “на вибігу” по характерних переломах поздовжнього профілю колії. uk_UA
dc.description.abstract Non-uniform masses and cargo of the freight car result in increased longitudinal forces in intercar connections in its motion. The presence of tank cars in a train can influence significantly on dynamic loading the vehicle structures due to the fluidity of cargo. The work aim is to study dynamic processes in a non-uniform freight car with tank cars in braking, starting and overtraveling with a distinctive change of a longitudinal gradient. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Техническая механика
dc.title Оценка безопасности движения грузового поезда, в состав которого включен сцеп вагонов-цистерн uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.4.015


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис