Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Условия рационального демпфирования экипажей электродинамических транспортных систем с плоской путевой структурой

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Радченко, Н.А.
dc.contributor.author Кузнецова, Т.И.
dc.contributor.author Губа, Т.Л.
dc.date.accessioned 2015-11-14T09:05:30Z
dc.date.available 2015-11-14T09:05:30Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Условия рационального демпфирования экипажей электродинамических транспортных систем с плоской путевой структурой / Н.А. Радченко, Т.И. Кузнецова, Т.Л. Губа // Техническая механика. — 2013. — № 2. — С. 51-55. — Бібліогр.: 1 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88389
dc.description.abstract На основании теоретических исследований пространственных колебаний и устойчивости движения экипажей на сверхпроводящих магнитах вдоль плоской путевой структуры определены условия, при которых коэффициенты вязкого сопротивления демпферов могут быть в значительной степени уменьшены по сравнению с принятыми для варианта с несколько измененными параметрами, обеспечивающими устойчивость невозмущённого движения экипажа. Эта цель достигается путем сравнения характера взаимодействия электродинамических сил двух сверхпроводящих магнитов, движущихся вдоль полосы путевых неферромагнитных контуров, при их взаимных смещениях в поперечном направлении для различных вариантов размещения магнитов и последующего вывода о возможности понижения уровня демпфирования, обеспечивающего устойчивость невозмущенного движения экипажа вдоль путевой структуры прямолинейного и криволинейного очертания в плане. uk_UA
dc.description.abstract На основі теоретичних досліджень просторових коливань і стійкості руху екіпажів на надпровідних магнітах вздовж плоскої шляхової структури визначені умови, що забезпечують стійкість левітаційного руху екіпажу на надпровідних магнітах вздовж плоскої шляхової структури при низьких значеннях дисипативних коефіцієнтів. Ця ціль досягається шляхом порівняння характеру взаємодії електродинамічних сил двох надпровідних магнітів, що рухаються вздовж полоси шляхових неферомагнітних контурів при їх взаємних поперечних зміщеннях, для різних варіантів розташування магнітів і наступному висновку про можливість зниження рівня показника демпфірування, що забезпечує стійкість левітаційного незбуренного руху екіпажу вздовж шляхової структури прямолінійного та криволінійного окреслення в плані. uk_UA
dc.description.abstract Based on theoretical investigations of the 3-D vibrations and the stability of motion of vehicles on the superconducting magnets along the plane track structure, conditions under which coefficients of a viscous resistance of dampers can be significantly reduced in comparison with the accepted ones for a version with slightly changed parameters providing the stability of an undisturbed motion of a vehicle are defined. This aim is achieved by comparing the character of interactions between electrodynamical forces of two superconducting magnets moving along the strip of track non-ferromagnetic contours, when they are mutually displaced in a cross direction for various versions of magnet locations, and the subsequent conclusion about the possibility of decreasing the damping level providing the stability of an undisturbed motion of a vehicle along the track structure of straight and curved shapes in plane. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Техническая механика
dc.title Условия рационального демпфирования экипажей электродинамических транспортных систем с плоской путевой структурой uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 001.5.62.11.534.143


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис