Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Оценка точек контакта при исследовании и корректировке имиджевой стратегии города

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Марченко, И.В.
dc.date.accessioned 2015-11-06T22:24:40Z
dc.date.available 2015-11-06T22:24:40Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Оценка точек контакта при исследовании и корректировке имиджевой стратегии города / И.В. Марченко // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 106-111. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88017
dc.description.abstract Рассмотрены основные точки контакта с внешней и внутренней средой при внедрении имиджевой стратегии города. Дана научно-методологическая база оценки точек контакта по исследованию и корректировки имиджевой стратегии города. Предложены концептуальные направления разработки рекламно-информационного комплекса, в том числе с учетом кросс-культурных особенностей получателей рекламы. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто основні точки контакту із зовнішнім і внутрішнім середовищем при впровадженні іміджевої стратегії міста. Дана науково-методологічна база оцінки точок контакту по дослідженню і коригування іміджевої стратегії міста. Запропоновані концептуальні напрями розробки рекламно-інформаційного комплекса, у тому числі з урахуванням кросс-культурных особливостей одержувачів реклами. uk_UA
dc.description.abstract In the article the basic points of contact are considered with an external and internal environment at introduction of imaginary strategy of city. The scientifically-methodological base of estimation of points of contact on research and adjustment of imaginary strategy of city is Given. Conceptual directions of development of advertaising and informational complexes are offered, including taking into account the cross-cultural features of recipients of advertisement. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Оценка точек контакта при исследовании и корректировке имиджевой стратегии города uk_UA
dc.title.alternative Оцінка точок контакту при дослідженні і коригуванні іміджевої стратегії міста uk_UA
dc.title.alternative Estimation of points of contact at research and adjustment of imaginary strategy of city uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 352/354


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис