Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гамова, І.В.
dc.date.accessioned 2015-11-06T22:20:13Z
dc.date.available 2015-11-06T22:20:13Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 88-95. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88014
dc.description.abstract Наведено автором основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркетингу, маркетингового мотивування, інформаційного забезпечення маркетингу у сфері електронної торгівлі. uk_UA
dc.description.abstract Приведены автором основные функции управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли, специфические особенности применения функций управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли, предложена классификация маркетингового плана, маркетингового контроля, организации маркетинга, маркетингового мотивирования, информационного обеспечения маркетинга в сфере электронной торговли. uk_UA
dc.description.abstract The author proposed the basic functions of marketing management companies in e-commerce, the specific features of applying the functions of marketing management companies in the sector of e-commerce, proposed classification of the marketing plan, marketing control, organizing marketing, marketing motivation, informational support of marketing in e-commerce in the article. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі uk_UA
dc.title.alternative Основные функции управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли uk_UA
dc.title.alternative The main functions of marketing management companies in the sector of e-commerce uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:004.738.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис