Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Гамова, І.В. |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-06T22:20:13Z |
|
dc.date.available |
2015-11-06T22:20:13Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 88-95. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88014 |
|
dc.description.abstract |
Наведено автором основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркетингу, маркетингового мотивування, інформаційного забезпечення маркетингу у сфері електронної торгівлі. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Приведены автором основные функции управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли, специфические особенности применения функций управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли, предложена классификация маркетингового плана, маркетингового контроля, организации маркетинга, маркетингового мотивирования, информационного обеспечения маркетинга в сфере электронной торговли. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The author proposed the basic functions of marketing management companies in e-commerce, the specific features of applying the functions of marketing management companies in the sector of e-commerce, proposed classification of the marketing plan, marketing control, organizing marketing, marketing motivation, informational support of marketing in e-commerce in the article. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Основные функции управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The main functions of marketing management companies in the sector of e-commerce |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.138:004.738.5 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті