Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Параметры автомобильно-железнодорожной перегрузочной площадки при использовании карьерного автотранспорта с механизмом изменения центра масс

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кривда, В.В.
dc.date.accessioned 2015-10-17T12:30:01Z
dc.date.available 2015-10-17T12:30:01Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Параметры автомобильно-железнодорожной перегрузочной площадки при использовании карьерного автотранспорта с механизмом изменения центра масс / В.В. Кривда // Геотехническая механика: Межвед. сб. науч. тр. — Днепропетровск: ИГТМ НАНУ, 2013. — Вип. 111. — С. 60-68. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1607-4556
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87345
dc.description.abstract На железорудных карьерах Криворожского бассейна применяют автомобильный, автомобильножелезнодорожный и автомобильно-конвейерный виды транспорта. Автомобильный транспорт, который получил наибольшее распространение, консервирует борта карьеров и существенно ограничивает их развитие за счет трасс большой протяженности, ширины проезжей части двухполосных дорог и маневровых площадок на перегрузочных пунктах. Проанализированы параметры автомобильно-железнодорожных перегрузочных площадок на предмет уменьшения их размеров. Предложена конструкция карьерного автотранспорта с механизмом изменения положения центра масс и межосевого расстояния. Применение данной конструкции автосамосвала позволяет уменьшить дополнительный разнос бортов, уменьшенный радиус поворота позволяет уменьшить параметры маневровых площадок на перегрузочных пунктах. uk_UA
dc.description.abstract На залізорудних кар'єрах Криворізького басейну застосовують автомобільний, автомобільно-залізничний та автомобільно-конвеєрний види транспорту. Автомобільний транспорт, який отримав найбільше поширення, консервує борти кар'єрів і істотно обмежує їх розвиток за рахунок трас великої протяжності, ширини проїзної частини двохсмугових доріг і маневрових майданчиків на перевантажувальних пунктах. Проаналізовано параметри автомобільно-залізничних перевантажувальних площадок на предмет зменшення їх розмірів. Запропонована конструкція кар'єрного автотранспорту з механізмом зміни положення центру мас і міжосьової відстані. Застосування даної конструкції автосамоскиду дозволяє зменшити додатковий рознос бортів, зменшений радіус повороту дозволяє зменшити параметри маневрових майданчиків на перевантажувальних пунктах. uk_UA
dc.description.abstract On the Krivoy Rog iron ore quarries pool used car, road-rail and road -conveyor transport modes. Road transport, which is most prevalent, can of pit and significantly limits their development due to long routes, the width of the carriageway two-lane roads and maneuvering areas at a reloading points. Parameters road-rail reloading points for reducing their size are analyzed. A construct of pit automobile transport with mechanism for changing the center of gravity and axle distance are proposed. The use of this design of tipper can reduce of spread flank of an opencast. A little turning radius allows you to reduce the parameters of shunting areas at reloading points. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Геотехнічна механіка
dc.title Параметры автомобильно-железнодорожной перегрузочной площадки при использовании карьерного автотранспорта с механизмом изменения центра масс uk_UA
dc.title.alternative Параметри автомобільно-залізничної перевантажувальної площадки при використанні кар'єрного автотранспорту з механізмом зміни центру масс uk_UA
dc.title.alternative Parameters of road-rail transloading site which use pit automobile transport with change center of mass uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 622.271


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис