Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Моісєєва, Ф.А.
dc.contributor.author Усачов, В.А.
dc.date.accessioned 2015-10-08T17:26:46Z
dc.date.available 2015-10-08T17:26:46Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу / Ф.А. Моісєєва, В.А. Усачов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2014. — № 1. — С. 36-40. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-3671
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86995
dc.description.abstract У статті розглядається процес інтеграції системи утворення України до Європи, впровадження принципів Болонського процесу в університетську систему освіти, перегляду методології контролю якості освіти в системі вищої школи, подається оцінка «за» і «проти» Болонського процесу в Україні. Суть Болонського процесу полягає у формуванні перспективи загальноєвропейської системи вищої освіти, що ґрунтується на спільності фундаментальних принципів функціонування. Цей процес з’явився поштовхом для перегляду принципів і методології контролю якості освіти за міжнародними стандартами і позитивно впливає на якості підготовки студентів в українських вузах. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматривается процесс интеграции системы образования Украины к Европе, внедрение принципов Болонского процесса в университетскую систему образования, пересмотра методологии контроля качества образования в системе высшей школы, дается оценка «за и против» Болонского процесса в Украине. Суть Болонского процесса состоит в формировании перспективы общеевропейской системы высшего образования, основывающейся на общности фундаментальных принципов функционирования. Этот процесс является толчком для пересмотра принципов и методологии контроля качества образования по международным стандартам и положительно влияет на качество подготовки студентов в украинских вузах. uk_UA
dc.description.abstract The article examines the process of Ukrainian education system integration to Europe, the intrusion the principles of Bologna process to the university system of education. It revises the education quality control methodology in the system of high school. It is given the evaluation of «pro and con» of Bologna process in Ukraine. The essence of the Bologna process is the formation of the future European system of high education, which is based on the fundamental principles of community functioning.This process was the stimulus for the revision of the principles and methodology of quality management education according to the international standards. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука. Релігія. Суспільство
dc.subject Філософія uk_UA
dc.title Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу uk_UA
dc.title.alternative Европейская интеграция высшего образования Украины в контексте Болонского процесса uk_UA
dc.title.alternative European Integration of Ukrainian High Education in the Context of Bologna Process uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378:[005.6+006.44](4:477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис