Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Кірєєва, Т.І. |
|
dc.contributor.author |
Кірєєва, О.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-07T17:08:05Z |
|
dc.date.available |
2015-10-07T17:08:05Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Музика і особистість / Т.І. Кірєєва, О.Г. Кірєєва // Наука. Релігія. Суспільство. — 2013. — № 4. — С. 63-69. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-3671 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86945 |
|
dc.description.abstract |
У статті наводиться детальний аналіз багатофункціональної структури композиторської, виконавської, педагогічної школи з інноваційними методами роботи. Що виявляється в українскому репертуарі та зумовлює появу нових прогресивних методик, навчальних посібників, спрямованих на всебічний розвиток мислення дитини. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье показан детальный анализ функциональной структуры композиторской, исполнительской, педагогической школы с инновационными методами работы. Что выразительно проявляется в украинском репертуаре и обусловливает появление новых прогрессивных методик, учебных пособий, направленных на всестороннее развитие мышления ребенка. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article is a detailed analysis of the functional structure of composing, performing, teaching school with innovative practices. Expressively shows that Ukrainian repertoire and causes the appearance of new advanced techniques, tutorials, aimed at the full development of the child's thinking. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Наука. Релігія. Суспільство |
|
dc.subject |
Філософія |
uk_UA |
dc.title |
Музика і особистість |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Музыка и личность |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Music and Identity |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
94(5) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті