Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Індивідуальні творчі завдання як метод активізації студентів при вивченні курсу «філософія права»

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Губар, О.М.
dc.date.accessioned 2010-06-14T11:55:43Z
dc.date.available 2010-06-14T11:55:43Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Індивідуальні творчі завдання як метод активізації студентів при вивченні курсу «філософія права» / О.М. Губар // Проблеми філософії права. — 2003. — Т. I. — С. 187-189. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1818-992X
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8680
dc.description.abstract В статье утверждается, что индивидуальные творческие задания как один из методов активизации творческого мышления, существенно содействуют повышению интереса студентов к курсу „Философия права”. uk_UA
dc.description.abstract The author asserts personalised creative assignments as one of the methods of activization of creative thinking, arousing students interest in “Philosophy of Law” as a academic subject. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України uk_UA
dc.subject Проблеми методики викладання філософії права uk_UA
dc.title Індивідуальні творчі завдання як метод активізації студентів при вивченні курсу «філософія права» uk_UA
dc.title.alternative Индивидуальные творческие задания как метод активизации студентов в изучении курса „философия права” uk_UA
dc.title.alternative Personalized creative assignments as an active method of teaching philosophy of law uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис