Показати простий запис статті

dc.contributor.author Зоркальцев, В.И.
dc.date.accessioned 2015-09-11T20:21:06Z
dc.date.available 2015-09-11T20:21:06Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Агрегирование покупателей / В.И. Зоркальцев // Кибернетика и системный анализ. — 2013. — Т. 49, № 5. — С. 178-180. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0023-1274
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86282
dc.description.abstract Розглянуто проблему агрегування економічних суб’єктів на прикладі моделі вибору покупців. Введено вимогу узгодженості індивідуальних і колективних функцій корисності. Доведено, що ця вимога виконується лише тоді, коли функції корисності у вихідних і колективних покупців незадовільні з економічних міркувань. uk_UA
dc.description.abstract The problem of aggregation of economic actors is illustrated by the example of aggregation of customers. The requirement of correctness of aggregation is introduced according to which the collective choice of benefits should be equal to the sum of individual choices. It is shown that this requirement is satisfied in only one case when collective and individual utility functions are quasi-equivalent and quasi homogeneous, i.e., are obviously unsatisfactory for economic reasons. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и системный анализ
dc.subject Краткие сообщения uk_UA
dc.title Агрегирование покупателей uk_UA
dc.title.alternative Агрегування покупців uk_UA
dc.title.alternative Aggregation of consumers uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.115


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис