Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Зоркальцев, В.И. |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-11T20:21:06Z |
|
dc.date.available |
2015-09-11T20:21:06Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Агрегирование покупателей / В.И. Зоркальцев // Кибернетика и системный анализ. — 2013. — Т. 49, № 5. — С. 178-180. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0023-1274 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86282 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто проблему агрегування економічних суб’єктів на прикладі моделі вибору покупців. Введено вимогу узгодженості індивідуальних і колективних функцій корисності. Доведено, що ця вимога виконується лише тоді, коли функції корисності у вихідних і колективних покупців незадовільні з економічних міркувань. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The problem of aggregation of economic actors is illustrated by the example of aggregation of customers. The requirement of correctness of aggregation is introduced according to which the collective choice of benefits should be equal to the sum of individual choices. It is shown that this requirement is satisfied in only one case when collective and individual utility functions are quasi-equivalent and quasi homogeneous, i.e., are obviously unsatisfactory for economic reasons. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Кибернетика и системный анализ |
|
dc.subject |
Краткие сообщения |
uk_UA |
dc.title |
Агрегирование покупателей |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Агрегування покупців |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Aggregation of consumers |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
330.115 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті