Використання в політичній діяльності маркетингового підходу, зокрема – політичного маркетингу в сучасній Україні знаменує перехід до якісно нової методології дослідження й регулювання політичних процесів. Суть цього підходу ...
В цьому числі журналу ми продовжуємо публікацію уривків з книги професора університету Цінціннаті (США) Джорджа Ф. Бішопа „Ілюзія громадської думки: факт і артефакт в американських опитуваннях громадської думки”. (Вступ ...
Джордж Ф. Бішоп - професор відділення політології університету Цінціннаті (США), директор програми громадської думки і проведення досліджень університету, один з провідних американських фахівців з проблем вивчення природи ...
Дослідження проблем політичної мови набуває в Україні все більшої актуальності. Підвищення наукового інтересу до цього питання зумовлюється, в першу чергу, активізацією політичної діяльності і потребою вирішення практичних ...
Трансформаційні процеси, які відбуваються в Україні, потребують нових методів та інструментів дослідження політичної сфери. Ефективним засобом вивчення особливостей сучасного українського політикуму стає політичний маркетинг. ...
У статті здійснюється спроба визначити поняття „політичний стиль”, дослідити його зміст та основне призначення як світ-політичного та світ-естетичного явища.
У статті розглядаються термінологічні питання - характеристика дефініції політика (у розумінні policy) та пояснення сфери науки про суспільну політику (policy science), дослідження (стратегічні, перспективні) політики ...
Необхідність пришвидшення соціально-економічних і політичних перетворень в українському суспільстві, забезпечення ефективнішого використання людського й господарського потенціалу, підвищення дієвості організаційних чинників ...