Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Підходи до формалізації проектування застосувань в технології GPGPU

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Погорілий, С.Д.
dc.contributor.author Верещинський, О.А.
dc.contributor.author Вітель, Д.Ю.
dc.date.accessioned 2015-09-08T07:31:05Z
dc.date.available 2015-09-08T07:31:05Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Підходи до формалізації проектування застосувань в технології GPGPU / С.Д. Погорілий, О.А. Верещинський, Д.Ю. Вітель // Системні дослідження та інформаційні технології. — 2014. — № 4. — С. 45-59. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1681–6048
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86111
dc.description.abstract Обґрунтовано необхідність створення формалізованих методів проектування алгоритмів, їх програмних реалізацій та дослідження тонкої інформаційної структури програм для систем з масовим паралелізмом, які містять відеоадаптери. Запропоновано та обґрунтовано застосування чотирьох підходів до формалізації проектування застосувань у технології GPGPU: алгеброалгоритмічного, з використанням кольорових мереж Петрі, з використанням об’єктно-орієнтованих шаблонів програмування та з використанням поширених методів функціонального програмування. Проаналізовано переваги застосування модифікованої системи алгоритмічних алгебр Глушкова (САА-М) та алгебри реального часу (RTPA) до розробки GPGPU-застосувань. Розроблено модифікації поширених шаблонів об’єктно-орієнтованого програмування, що враховують специфіку роботи відеоадаптера. Запропоновано декларативний спосіб визначення GPU-обчислення з використанням шаблону MapReduce та функціональних мов програмування. Надано рекомендації щодо практичного використання цих підходів. uk_UA
dc.description.abstract Обоснована необходимость создания формализованных методов проектирования алгоритмов, их программных реализаций и исследования тонкой информационной структуры программ для систем с массовым параллелизмом, которые содержат видеоадаптеры. Предложено и обосновано использование четырех подходов к формализации проектирования приложений технологии GPGPU: алгеброалгоритмического; с использованием цветных сетей Петри; с использованием объектно-ориентированных шаблонов программирования; с использованием, распространенных методов функционального программирования. Проведен анализ преимуществ использования модифицированной системы алгоритмических алгебр Глушкова (САА-М) и алгебры реального времени (RTPA) в разработке GPGPU-приложений. Разработано модификации распространенных шаблонов объектно-ориентированного программирования с учетом особенностей роботы видеоадаптера. Предложен декларативный способ построения GPU-вычисления на основе шаблона MapReduce и функциональных языков программирования. Дана рекомендация относительно практического использования указанных подходов. uk_UA
dc.description.abstract We justify the necessity of providing formalized methods for designing GPGPU algorithms, implementing them in software, and studying the fine structure of programs for massively parallel systems that contain video cards. Four approaches for designing applications for GPGPU technology were considered: the algebra-algorithmic; using colored Petri nets; using object-oriented programming patterns; and using functional programming methods. We analyze the advantages of Glushkov’s modified system of algorithmic algebras (SAA-M) and the real time process algebra (RTPA) in GPGPU-application developing process. Modifications of common object-oriented patterns were developed taking into account GPU features. Another approach is a declarative way of building GPUcomputations based on MapReduce pattern and functional programming languages. Recommendations were given for practical use of these approaches. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Системні дослідження та інформаційні технології
dc.subject Прогресивні інформаційні технології, високопродуктивні комп’ютерні системи uk_UA
dc.title Підходи до формалізації проектування застосувань в технології GPGPU uk_UA
dc.title.alternative Подходы к формализации проектирования приложений в технологии GPGPU uk_UA
dc.title.alternative Approaches to the formalization of the application design in GPGPU technology uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.4


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис