Показати простий запис статті

dc.contributor.author Sarycheva, L.
dc.contributor.author Sergieieva, K.
dc.date.accessioned 2015-07-24T11:46:41Z
dc.date.available 2015-07-24T11:46:41Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Graph analysis of underground transport networks / L. Sarycheva, K. Sergieieva // Искусственный интеллект. — 2014. — № 4. — С. 58–70. — Бібліогр.: 14 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85293
dc.description.abstract The methodic of city subway networks analysis on the basis of graph characteristics (centrality, connectivity and shape) is proposed. The subways characteristics were calculated from subways indexes (number of lines, number of stations, length of lines in kilometers, ridership per year) and from indicators of cities urbanization (area and population). The interrelation between graph (road) structures and weights of their edges, and between π -index describing the shape of the graph and the number of passengers is demonstrated. It is shown on a practical example that the analysis of structure of proposed road network graphs can be useful in determining the sequence of new roads construction. Clustering of underground transport networks based on characteristics of network graph structure was performed for the first time. uk_UA
dc.description.abstract Запропоновано методику аналізу міських мереж метрополітенів на основі характеристик графів (центральність, зв'язність і форма). Значення характеристик розраховані на основі індексів метрополітенів (кількість ліній, кількість станцій, протяжність ліній в кілометрах, пасажиропотік на рік) і показників урбанізації міст (площа та чисельність населення). Продемонстровано взаємозв'язок між структурою графів транспортних мереж, вагою їх дуг і π -індексом для опису форми графа і кількості пасажирів. На практичному прикладі показано, що аналіз структури представлених графів транспортних мереж може використовуватися для визначення послідовності етапів будівництва нових ліній. Вперше виконано кластеризацію транспортних підземних мереж на основі характеристик структури графа мережі. uk_UA
dc.description.abstract Предложена методика анализа городских сетей метрополитенов на основе характеристик графов (центральность, связность и форма). Значения характеристик рассчитаны на основе индексов метрополитенов (количество линий, количество станций, протяженность линий в километрах, пассажиропоток в год) и показателей урбанизации городов (площадь и численности населения). Показана взаимосвязь между структурой графов транспортных сетей, весом их дуг и π -индексом для описания формы графа и количества пассажиров. На практическом примере показано, что анализ структуры представленных графов транспортных сетей может использоваться для определения последовательности этапов строительства новых линий. Впервые выполнена кластеризация транспортных подземных сетей на основе характеристик структуры графа сети. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Искусственный интеллект
dc.subject Интеллектуальные системы планирования, управления, моделирования и принятия решений uk_UA
dc.title Graph analysis of underground transport networks uk_UA
dc.title.alternative Аналіз графів транспортних підземних мереж uk_UA
dc.title.alternative Анализ графов транспортных подземных сетей uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 519.711:004.8


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис