Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Нечітка модель прийняття рішень щодо якісної диференціації кількісних оцінок 200-бальної шкали

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Камишин, В.В.
dc.date.accessioned 2015-07-21T19:10:24Z
dc.date.available 2015-07-21T19:10:24Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Нечітка модель прийняття рішень щодо якісної диференціації кількісних оцінок 200-бальної шкали / В.В. Камишин // Искусственный интеллект. — 2013. — № 1. — С. 225–232. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85213
dc.description.abstract У статті застосовано методи лінгвістичних змінних і нечітких множин для кількісно-якісної диференціації оцінок абсолютної 200-бальної та стенів 10-бальної шкал. Побудовано функції приналежності лінгвістичної змінної «рівень навчальних досягнень» розглядають як узагальнені прогнозні моделі проактивної оцінки мотивації абітурієнтів на майбутнє зовнішнє незалежне тестування під час вступу до вищого навчального закладу. Уведено імперативи на виявлення експертів-вимірювачів знань ліберально-демократичного і об’єктивно-харизматичного типів, розроблено рекомендації для аналізу функцій приналежності. uk_UA
dc.description.abstract В статье применены методы лингвистических переменных и нечетких множеств для количественно- качественной дифференциации оценок абсолютной 200-балльной и стенов 10-балльной шкал. Построенные функции принадлежности лингвистической переменной «уровень учебных достижений» рассматриваются как обобщенные прогнозные модели проактивной оценки мотивации абитуриентов на предстоящее внешнее независимое тестирование при поступлении в высшее учебное заведение. Введены императивы на выявление экспертов-измерителей знаний либерально-демократического и объективно-харизматического типов, разработаны рекомендации для анализа функций принадлежности. uk_UA
dc.description.abstract In this paper the methods of linguistic variables and fuzzy sets for quantitative and qualitative estimates differentiation of the absolute 200-point scale and sthenes of the 10-point scale are used. Constructed functions of a linguistic variable "a level of academic achievements" membership are considered as generalized predictive models of proactive estimate motivating students for future external independent testing for admission to a higher education institute. The imperatives to identify the knowledge-testing experts of liberal-democratic and objective-charismatic types are introduced here, the recommendations for the analysis of membership functions are worked out. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Искусственный интеллект
dc.subject Нейронные сети и нейросетевые технологии. Информационная безопасность ИС uk_UA
dc.title Нечітка модель прийняття рішень щодо якісної диференціації кількісних оцінок 200-бальної шкали uk_UA
dc.title.alternative Нечеткая модель принятия решений о качественной дифференциации количественных оценок 200-балльной шкалы uk_UA
dc.title.alternative Fuzzy decision-making model on qualitative differentiation of 200-point scale quantitative estimates uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378.147


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис