Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Костюченко, М.П. |
|
dc.date.accessioned |
2015-07-21T15:32:07Z |
|
dc.date.available |
2015-07-21T15:32:07Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Інформаційно-кібернетичні та психолого-дидактичні аспекти проектування експертно-навчальних систем / М.П. Костюченко // Искусственный интеллект. — 2013. — № 4. — С. 127–137. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-5359 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85197 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуті питання проектування експертно-навчальних систем (ЕНС). Проаналізовані
інформаційні, кібернетичні, дидактичні та психологічні аспекти проектування та функціонування ЕНС. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены вопросы проектирования экспертно-обучающих систем (ЭОС). Проанализированы
информационные, кибернетические, дидактичные и психологические аспекты проектирования и
функционирования ЭОС. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the considered questions of planning expertly-teaching systems (ETS). The informative, cybernetic,
didactics and psychological aspects of planning and functioning of ETS are analysed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Искусственный интеллект |
|
dc.subject |
Алгоритмическое и программное обеспечение параллельных вычислительных интеллектуальных систем |
uk_UA |
dc.title |
Інформаційно-кібернетичні та психолого-дидактичні аспекти проектування експертно-навчальних систем |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Информационно-кибернетические и психолого-дидактические аспекты проектирования экспертно-обучающих систем |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Informative-cybernetic and psychology-didactic aspects of planning of the expertly-teaching systems |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
004.415.002:37 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті