Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концепция сетецентрического управления посадкой самолетов по свободным траекториям с технологией решения конфликтных ситуаций

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Павлов, В.В.
dc.contributor.author Волошенюк, Д.А.
dc.contributor.author Волков, А.Е.
dc.date.accessioned 2015-07-09T21:18:33Z
dc.date.available 2015-07-09T21:18:33Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Концепция сетецентрического управления посадкой самолетов по свободным траекториям с технологией решения конфликтных ситуаций / В.В. Павлов, Д.А. Волошенюк, А.Е. Волков // Кибернетика и вычислительная техника. — 2014. — Вип. 178. — С. 36-51. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0452-9910
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84534
dc.description.abstract Рассмотрен вопрос необходимости создания комплексной системы управления посадкой самолетов по свободным траекториям, основанной на принципах эргатичности и сетецентричности и учитывающей возможные конфликтные ситуации самолетов в воздухе с целью их предупреждения или разрешения. Задачей системы станет повышение безопасности авиационных перевозок, решение части экологических и экономических проблем, решение проблемы перегруженности аэропортов по причине возрастающей интенсивности воздушного движения. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто питання необхідності створення комплексної системи керування посадкою літаків за вільними траєкторіями, заснованої на принципах ергатичності та мережецентричності з врахуванням можливих конфліктних ситуацій літаків в повітрі, з метою попередження або вирішення цих ситуацій. Завданням системи стане підвищення безпеки авіаційних перевезень, вирішення частини екологічних та економічних проблем, вирішення проблеми перевантаженості аеропортів з причини зростаючої інтенсивності повітряного руху. uk_UA
dc.description.abstract Purpose: The creation of a network-centric control system for planes landing at free path with regard to the factors of conflict situations. Results: The development and the use of aircraft are directly related to modeling in those areas where information systems are complex. In addition, the simulation is a major step in system analysis. So, of course, there are modern information technologies that provide automation of this process. However, it should be noted that the specific main task that stands before us now is not normal flight simulation aircraft and its flight simulations under difficult circumstances, conflicts, threats to the collision at take-off and landing phases. That is, those flight conditions when the danger is at its highest level and taking into account the human factor may be a threat of disaster. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и вычислительная техника
dc.subject Системы и интеллектуальное управление uk_UA
dc.title Концепция сетецентрического управления посадкой самолетов по свободным траекториям с технологией решения конфликтных ситуаций uk_UA
dc.title.alternative Концепція мережецентричного керування посадкою літаків за вільними траєкторіями з технологією вирішення конфліктних ситуацій uk_UA
dc.title.alternative The Networkcentric Management System for Landing Planes by the Free Path Using Technology of Conflict Situation Resolution uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 681.518


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис