Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Левикін, В.М. |
|
dc.contributor.author |
Костенко, О.П. |
|
dc.contributor.author |
Петріченко, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2015-06-23T11:21:23Z |
|
dc.date.available |
2015-06-23T11:21:23Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем / В.М. Левикін, О.П. Костенко, О.В. Петріченко // Мат. машини і системи. — 2012. — № 4. — С. 84-93. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1028-9763 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83779 |
|
dc.description.abstract |
У даній роботі розроблено комплексний метод пошуку і оцінки проектних рішень для проектування маркетингових інформаційних систем. Також запропоновано методологію створення інформаційних технологій для застосування інформаційних просторів при макропроектуванні архітектури маркетингових інформаційних систем у багатовимірному інформаційному метапросторі. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В данной работе разработан комплексный метод поиска и оценки проектных решений для проектирования маркетинговых информационных систем. Также предложена методология создания информационных технологий для применения информационных пространств при макропроектировании архитектуры маркетинговых информационных систем в многомерном информационном метапространстве. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Complex method for searching and evaluation project decisions for marketing information systems designing is developed in this work. Methodology of information technologies creation using information spaces under macrodesigning of architecture marketing information systems in multi-dimensional information meta-space is suggested. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Математичні машини і системи |
|
dc.subject |
Інформаційні і телекомунікаційні технології |
uk_UA |
dc.title |
Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Разработка комплексного метода поиска и оценки проектных решений для маркетинговых информационных систем |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Complex search method development and solution design evaluation for marketing information systems |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.012 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті