Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Учет влияния экономических факторов на объем продаж товаров массового потребления

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Куссуль, М.Э.
dc.contributor.author Сычев, А.С.
dc.contributor.author Антоненко, А.О.
dc.date.accessioned 2015-06-20T20:17:48Z
dc.date.available 2015-06-20T20:17:48Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Учет влияния экономических факторов на объем продаж товаров массового потребления / М.Э. Куссуль, А.С. Сычев, А.О. Антоненко // Мат. машини і системи. — 2011. — № 3. — С. 111-115. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1028-9763
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83617
dc.description.abstract В статье предложен способ определения влияния экономических, социальных и рыночных факторов на объем продаж товаров массового потребления. Приведены алгоритмы учета влияния стандартных и нестандартных факторов. Описаны основные недостатки метода. uk_UA
dc.description.abstract У статті запропоновано спосіб визначення впливу економічних, соціальних та ринкових факторів на обсяг продажу товарів масового споживання. Наведено алгоритми врахування впливу стандартних і нестандартних факторів. Описано основні недоліки методу. uk_UA
dc.description.abstract The authors propose a method for determining the impact of economic, social and market factors on the sales of consumer goods. The algorithms that take into account the effect of standard and nonstandard factors. Describes the main disadvantages of the method. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Математичні машини і системи
dc.subject Моделювання і управління великими системами uk_UA
dc.title Учет влияния экономических факторов на объем продаж товаров массового потребления uk_UA
dc.title.alternative Урахування впливу економічних чинників на обсяг продажу товарів масового споживання uk_UA
dc.title.alternative Accounting for the effects of economic factors on the sales of consumer goods uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 519.8.004.4: 621.8


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис