Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Костенко, О.П.
dc.contributor.author Костенко, Т.І.
dc.contributor.author Білоцерківська, О.Ю.
dc.date.accessioned 2015-06-19T18:07:52Z
dc.date.available 2015-06-19T18:07:52Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О.П. Костенко, Т.І. Костенко, О.Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. — 2014. — № 4. — С. 77-83, 92. — Бібліогр.: 11 назв. — укр., рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-5395
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83492
dc.description.abstract Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами маркетинговой информации. uk_UA
dc.description.abstract The conceptual model of marketing that uses classic cybernetic approaches to management is proposed. The current trends of cyber marketing, based on the cybernetics principles, information theory, modeling and management techniques of marketing information systems are outlined. uk_UA
dc.description.abstract Запропоновано концептуальну модель маркетингу, в якій використовуються класичні кібернетичні підходи до управління підприємством та сучасні напрями розвитку кібернетичного маркетингу, засновані на принципах кібернетики, теорії інформації, методів моделювання та управління системами маркетингової інформації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управляющие системы и машины
dc.subject Экономико-математическое моделирование uk_UA
dc.title Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Development of the Conceptual Model of Cyber Marketing at Enterprise uk_UA
dc.title.alternative Разработка концептуальной модели кибернетического маркетинга на предприятии uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 39.138 : 004.4


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис