Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Костенко, О.П. |
|
dc.contributor.author |
Костенко, Т.І. |
|
dc.contributor.author |
Білоцерківська, О.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2015-06-19T18:07:52Z |
|
dc.date.available |
2015-06-19T18:07:52Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О.П. Костенко, Т.І. Костенко, О.Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. — 2014. — № 4. — С. 77-83, 92. — Бібліогр.: 11 назв. — укр., рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0130-5395 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83492 |
|
dc.description.abstract |
Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами маркетинговой информации. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The conceptual model of marketing that uses classic cybernetic approaches to management is proposed. The current trends of cyber marketing, based on the cybernetics principles, information theory, modeling and management techniques of marketing information systems are outlined. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Запропоновано концептуальну модель маркетингу, в якій використовуються класичні кібернетичні підходи до управління підприємством та сучасні напрями розвитку кібернетичного маркетингу, засновані на принципах кібернетики, теорії інформації, методів моделювання та управління системами маркетингової інформації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Управляющие системы и машины |
|
dc.subject |
Экономико-математическое моделирование |
uk_UA |
dc.title |
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Development of the Conceptual Model of Cyber Marketing at Enterprise |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Разработка концептуальной модели кибернетического маркетинга на предприятии |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
39.138 : 004.4 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті