Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Поведение металлургических предприятий при изменении цен на горнорудное сырье

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Коринев, В.Л.
dc.date.accessioned 2010-05-21T08:12:25Z
dc.date.available 2010-05-21T08:12:25Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Поведение металлургических предприятий при изменении цен на горнорудное сырье / В.Л. Коринев // Вісник економічної науки України — 2009. — № 1(15). — С. 100-103. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8318
dc.description.abstract При реализации продукции на рынке результаты маркетинговой деятельности предприятия в значительной степени зависят от характера поведения потребителей, конкурентов и других субъектов рынка. Характер их поведения определяется влиянием многих факторов маркетинговой среды, среди которых существенное значение имеет цена на продукцию. Особенно это касается момента, когда горнорудное предприятие в силу определенных обстоятельств имеет намерение изменить уровень цены на продукцию. Эти обстоятельства обязательно следует учитывать при формировании и реализации ценовой политики горнорудных и металлургических предприятий. uk_UA
dc.description.abstract При реалізації продукції на ринку результати маркетингової діяльності підприємства в значній мірі залежать від характеру поведінки споживачів, конкурентів і інших суб’єктів ринку. Характер їх поведінки визначається впливом багатьох чинників маркетингового середовища, серед яких істотне значення має ціна на продукцію. Особливо це стосується моменту, коли гірничорудне підприємство через певні обставини має намір змінити рівень ціни на продукцію. Ці обставини обов’язково слід враховувати при формуванні і реалізації цінової політики гірничорудних і металургійних підприємств. uk_UA
dc.description.abstract During realization of products at the market the results of marketing activity of enterprise largely depend on the pattern of behaviour of users, competitors and other subjects of market. The pattern of their behaviour is determined influence of many factors of marketing environment, among which a price has a substantial value on products. Especially it touches a moment, when a mining enterprise by virtue of certain circumstances means to change the level of price on products. It is necessarily necessary to take into account these circumstances at forming and realization of price policy of mining and metallurgical enterprises. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Поведение металлургических предприятий при изменении цен на горнорудное сырье uk_UA
dc.title.alternative Поведінка металургійних підприємств при зміні цін на гірничорудну сировину uk_UA
dc.title.alternative Conduct of metallurgical enterprises at price change on mining raw material uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис