Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Развитие доступа к качественному образованию на примере Сумского государственного университета: формирование адаптивной системы дистанционного обучения

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Любчак, В.А.
dc.contributor.author Кузиков, Б.О.
dc.contributor.author Лаврик, Т.В.
dc.date.accessioned 2015-06-12T09:09:27Z
dc.date.available 2015-06-12T09:09:27Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Развитие доступа к качественному образованию на примере Сумского государственного университета: формирование адаптивной системы дистанционного обучения / В.А. Любчак, Б.О. Кузиков, Т.В. Лаврик // Управляющие системы и машины. — 2011. — № 4. — С. 44-50. — Бібліогр.: 14 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-5395
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/82948
dc.description.abstract Статья посвящена многогранной деятельности филиала кафедры ЮНЕСКО в Сумском государственном университете по реализации инициатив и программ ЮНЕСКО в регионе. Освещены результаты научно-исследовательской деятельности филиала в решении проблемы построения адаптивных обучающих сред на базе неадаптивных. Рассмотрен метод установления взаимосвязи между предметной областью и средствами контроля знаний. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the multifaceted activities of a branch of the UNESCO Chair at the SSU for the implementation of initiatives and programs of UNESCO in the region. The results of the research activities of the branch in solving the problem of constructing the adaptive learning environments based on non-adaptive ones are given. A method for establishing the relationship between a subject domain and the tools for the knowledge control is considered. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено багатогранній діяльності філії кафедри ЮНЕСКО в Сумському державному університеті з реалізації ініціатив і програм ЮНЕСКО в регіоні. Висвітлено результати науково-дослідної діяльності філії у вирішенні проблеми побудови адаптивних навчальних середовищ на базі неадаптивних. Розглянуто метод встановлення взаємозв’язку між предметною областю та засобами контролю знань. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управляющие системы и машины
dc.subject Новые информационные технологии в образовании для всех uk_UA
dc.title Развитие доступа к качественному образованию на примере Сумского государственного университета: формирование адаптивной системы дистанционного обучения uk_UA
dc.title.alternative The Development of the Access to Quality Education at the Sumy State University Example: the Formation of an Adaptive Distance Learning System uk_UA
dc.title.alternative Розвиток доступу до якісної освіти на прикладі Сумського державного університету: формування адаптивної системи дистанційного навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 681.518:004.93


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис