Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Федорук, П.І.
dc.contributor.author Масловський, С.М.
dc.date.accessioned 2015-06-06T16:25:31Z
dc.date.available 2015-06-06T16:25:31Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання / П.І. Федорук, С.М. Масловський // Управляющие системы и машины. — 2009. — № 4. — С. 84–93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр., рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-5395
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/82747
dc.description.abstract Разработана и описана система адаптивного дистанционного обучения EduPRO. Предложенные технологические решения предоставляют возможность сформировать индивидуальную структуру учебного материала, что позволяет реализовать значительные возможности адаптации к начальному уровню знаний, навыков и способностей студентов, определения момента их готовности для перехода к более сложному материалу, отображение взаимосвязей между различными показателями функционирования, качеством выполненных заданий и результатом тестирования. uk_UA
dc.description.abstract The EduPRO adaptive distance learning system is developed and described. The suggested technological decisions give the possibility to form an individual structure of the learning material that permits of realizing great possibilities of the adaptation to the initial knowledge level, skills and abilities of students, the identification of the moment of their readiness for the transition to a more complicated material, to the reflection of interrelations between different functioning indices, the quality of the fulfilled tasks and a result of the testing. uk_UA
dc.description.abstract Розроблено і описано систему адаптивного дистанційного навчання EduPRO. Запропоновані технологічні рішення надають можливість сформувати індивідуальну структуру навчального матеріалу, що дозволяє реалізувати значні можливості адаптації до початкового рівня знань, навичок та здібностей студентів, визначення моменту їх готовності для переходу до більш складного матеріалу, відображення взаємозв’язків між різноманітними показниками функціонування, якістю виконання завдань і результатом тестування. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.language.iso ru
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управляющие системы и машины
dc.subject Информационные и коммуникационные среды uk_UA
dc.title Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 519.682.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис